Friday, June 10, 2011

Alahai~ Valley Of The Wolves Palestine Free



Okeh, kali ni aku nak kongsi ngan korang-korang yang tersinggah mahupon selalu singgah ke blog aku ni.
Satu cerita yang sangat menarik untuk ditonton dan aku rasa, tak keterlaluan kalau aku wajibkan penontonannya(apa punya ayat da) kepada semua orang islam. Cerita ni dikongsi oleh salah seorang rakan aku dari Facebook yang men'suggest'kan aku supaya tengok cerita ni.

Orait, cerita ni sedikit sebanyak mengisahkan tentang bagaimana penentangan israel di palestin. Bagaimana Israel ceroboh palestin dan apa yang diorang buat kat saudara-saudara kita di palestin. Cerita ni membongkar kezaliman Israel terhadap palestin dimata dunia.

Cerita banyak-banyak panjang-panjang kang korang tak payah tengok plak kan. So apa lagi?
 tengok la cerita kat bawah ni. ^^


Tengok free, download pon free. Tinggal rajin tak rajin je korang nak tengok.

credit to Mazidah

p/s: rasa nak pegi palestin. Syahid kat sana. Allahuakhbar!

2 comments:

AL AZRUL said...

hai abg sugarfree...haha
-ang download byk2, pastu bgi aku tgok na...:-)

hyemynameisrasyid said...

@al azrul:
hehe.,aku dh download lama dh.,tinggai hg nk mai ambik ja.,yela.,hg ni semenjak dua menjak 2menjak ni sombong sket ngan aku.,xmai bilik lgsung., =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...