Thursday, July 7, 2011

Alahai~ Orang tua-tua diberi layanan yang teruk di rumah orang tua-tua di singapore.

Ni video yang dirakam dari kemera litar tertutup disebuah pusat jagaan orang tua-tua di Singapore. Video ni menunjukkan layanan yang agak tak berhati perut terhadap orang tua-tua yang 'menginap' di sana.

lihat video kat bawah~



cuba korang pikir balik,. kenapa mamat yang bagi komen tu tak nak identitinya dikenali.


p/s: hargailah jasa ibu bapa kita. Masa kita kecik-kecik, diorang tak pulak nak letak kita kat rumah kebajikan masyarakat, tapi bila dah besar, tak kan korang sanggup hantar ibu bapa korang kat rumah org tua-tua.
credit to Syakir for this video~

7 comments:

Nur Zaheera said...

ya Allah ! my moyang ada kat rumah tuh. aku ingat lagi. mana kau dapat vid ni weh?

Nur Zaheera said...

tapi aku ta sure la tempat dia, sebab macam lebeh kurang sama je. huuu.

hyemynameisrasyid said...

@zaza:
eh ye ke? ni pon syakir yg share,.
kt nightingale nursing centre kot nama tmpt nih.,

Nur Zaheera said...

nasib baik laaa bukan. haihh. risau aku. thanks share !

hyemynameisrasyid said...

@zaza:
ek.,ohh.,ok2.,no hal.,^^

zazazazazazazaz~

ghab van hal said...

ok.itu serius kejam...=(

hyemynameisrasyid said...

@ ghab van hal:
yep.,sgt kejam.,
ank dia pon boleh tahan jugak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...