Sunday, July 31, 2011

Alahai~ Air terjun yang mengalir ke atas.


Korang tau tak pasal air terjun yang mengalir ke atas? 
fenomena ni berlaku kat Australia baru-baru ni. Ini berlaku akibat dari kelajuan angin kira-kira 120km/j. Ombar pon tinggi masa ni. kira-kira 5 meter tinggi dia. uii dasyat,,,

jom tengok video air terjun tu ki bawah ni~



Kita sebagai umat Islam mesti percaya bahawa ini semua adalah kuasa ALLAH. Tak ada benda yang boleh terjadi kat dunia ni tanpa kehendak dari Dia. Subhanallah~
p/s: kelajuan angin yang tandingi tarikan graviti. Konsep yang sama kepada Aircraft~

10 comments:

Aimifiqa said...

SubhanaAllah. kuasa Tuhan.

hyemynameisrasyid said...

@aimifiqa:
emm, Subhanallah~

linda a.k.a ibusumaiyah said...

dok tgk gak..kot-kot la gambar tu terbalik ka kan...rupanya ..angin yang bertiup kencang...hehehe...

hyemynameisrasyid said...

@ linda a.k.a ibusumaiyah:
yezzza~
kuasa tuhan^^

ZIPPO MILLER said...

Kuasa Tuhan...tapi manusia masih lagi lupa walaupon dah berkali-kali di-ingatkan hurmm

sakura_sue said...

subhanallah..
air terjun pun da x terjun dah la ni..

hyemynameisrasyid said...

@Zippo:
yezza.,dah masuk akhir zaman dah.,sbb tu Allah tunjuk kan mcm2 tanda.,

hyemynameisrasyid said...

@sue_sakura:
hehe.,em.,air terbang barangkali.,tak pon air lompat.,hehe~

selalu ada perasaan ada rasa said...

kuasa allah semua blh tjd

hyemynameisrasyid said...

@sapar:
yep.,kun fayakun. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...