Saturday, July 9, 2011

Alahai~ Scene mamat sepah paling sempoi.


Hello.,masih ada lagi tak yang tak kenal kumpulan SEPAH? perlu ke lagi untuk aku ceritakan kehebatan grup nih? hehe. Ok, ni scene salah seorang dari ahli kumpulan sepah dalam cerita 'bujang sepah lalalitamplom' kalau tak silap aku. Bagi aku scene ni memang kelakar habis.(untuk scene mamat la)
korang tengok la sendiri,

amacam?
bagi aku mmg "siot je"
bagi korang ntah la. mybe korang jenis flat kan, jenis layan lawak amir baru gelak~


p/s: jozan pon best~ nabil pon best but sepah the the best!

8 comments:

ZIPPO MILLER said...

memang hari2 overnite sampai subuh bro wakkak

iMBobo said...

hahaha mmg lawak! suke tgk mamat blakon!

hyemynameisrasyid said...

@zippo:
hehe.,xpe la.,bgus kn.,subuh komfem xlepas.,^^

hyemynameisrasyid said...

@iMBobo:
yezza.,tp jep ngian shuib lagi klaka.,^^

oja_alia said...

macam berade di taman pulak bile masuk blog ni..=))..nice!!

hyemynameisrasyid said...

@oja alia:
hehe.,ok2.,thanks
kalau cmtu dtg la slalu ye.,
ehhe

.m y z. said...

kejam gila kotttt. hoho. lawak yang menakutkan. ada ke patut bunuh bini masukkan dalam perigi. heh XP

hyemynameisrasyid said...

@m.y.z:
tau xpa.,rilek je.,hehe
tp ok la.,lawak kasar tu.,^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...