Thursday, July 7, 2011

Alahai~ Kencing merata-rata lagi, kan dah kene rakam.

Benda ni berlaku kat London. Akibat bengang dengan sikap orang ramai yang suka-suka hati kencing kat sebuah jalan berhampiran dengan tempat mamat ni tinggal, dia pon mengambil langkah untuk rakam gelagat-gelagat pengencing-pengencing yang slumber kencing kat situ. 

Jom tengok video dia kat bawah ni~

Rasanya kalau kat Malaysia ni ramai yang kencing merata-rata sesuka hati, korang kene la buat macam mamat ni buat. Rakam..then siap bagi tahu yang pengencing tu kantoi kencing merata-rata. Baru tau malu sket. 

-chiew..chiew..tembak~

p/s: tandas awam kat malaysia ni banyak.,harap-harap tak jadi camni..
credit to FM

4 comments:

ZIPPO MILLER said...

kih kih kih...ambik senang jek tekencing2 merate2..uishh

hyemynameisrasyid said...

@zippo:
itu le pasal.,suka hati sgt.,skali kene rakam da.,amik ko!

ghab van hal said...

hahaha..bernas ni idea nie..nak ikut la...kekeke...

hyemynameisrasyid said...

@ ghab van hal:
ops.,mushkil ni.,ko nk ikut perakam video or nk ikut pengencing suka hati? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...