Thursday, May 26, 2011

Alahai~ Uji tahap keseriusan, kemacolan dan keayuan anda


Akibat kebosanan yang teramat sangat, aku telah berjalan-jalan di YouTube dan ni lah video yang membuatkan bosan aku berkurang. YEAH!!!!

korang yang minat nak tengok, ce tengok video ni tanpa senyum or ketawa sikit pon, senang cakap korang tengok dengan serius dan muka ketat la. Kalau berjaya bermakna korang adalah seorang lelaki yang tampan dan macho. Kalau 'korang' tu pompuan, korang adalah perempuan yang ayu dan 'wanita melayu terakhir'


haa, apa tunggu lagi, try la rebut gelaran dan tahap kehenseman masing-masing. Kot la kalau-kalau tersenarai dalam lelaki macho dan perempuan ayu kan. 

Aku memang out dah~




-So, adakah anda ayu or macho? hehe

p/s: snuppy snuppy snuppy kokobi~

7 comments:

aisya sakaria said...

aku rasa aku berjaya buat muka ketat tengok video ni. heh. :))

hyemynameisrasyid said...

@aisya sakaria:
tahniah.,anda ayu~

*assyiera* said...

yeah, saye juge bejaye tanpe was2 nye.
snupy snuppy snuppy~

hyemynameisrasyid said...

@assyiera:
woo.,tahniah2.,anda juga ayu.,
hmm.,xde geng la aku nmpknya

*assyiera* said...

hehe.. naseb la kamu..
gagaga~

Anonymous said...

..belum baca dh nk tgelak...x ayu pn xper...

hyemynameisrasyid said...

@anon:
ala.,failed la~
ni test yg senang lulus^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...