Tuesday, May 17, 2011

Alahai~ Seks dikhalayak ramai itu satu seni? huh?




Di Songzhuang, Beijing, penggiat seni berusia 57 tahun iaitu Cheng Li telah melakukan hubungan seks sebagai satu pameran seni, ditangkap oleh polis, dan dijatuhi hukuman 1 tahun pendidikan semula dan menjadi buruh paksa.


Dokumen dari Jawatankuasa Pendidikan-semula Menerusi Buruh (Re-education Through Labor Administration Committee) menunjukkan bahawa Cheng Li terlibat dalam persembahan lucah dengan bertelanjang bugil, menarik ramai penonton, mencipta kekacauan di tempat itu, menetapkan bahawa dia telah melakukan gangguan awam.
___________________________________________________________
Ini lah yang dikatakan tua-tua keladi, makin tua makin menjadi. Sudah kerepot masih tak sedarkan diri. Sampai bila nak jadi begini. Sedar lah diri tu wahai Cheng Li :)

aku pun hairan, kat Malaysia kita ni ramai jurugambar Islam, ada yang shoot gambar awek-awek seksi dan mengatakan ianya adalah seni.

Adakah Islam mengatakan wanita seksi itu 
adalah seni?

Gambar-gambar awek seksi tu jadi seni kepada mereka-mereka yang menurut kehendak nafsu seks je, sedangkan ia sebenarnya adalah penggalak kepada seks bebas dengan menonjolkan aurat kepada lelaki. Kalau dah tertonjol pelbagai gaya dan aksi-aksi yang mengghairahkan, lelaki mana yang tak tergugat imannya? "Tok Imam pun rebah!" kata Ustaz Azhar~

Secara tak langsung, dapat pulak saham dosa sebab menggugat iman orang lain, menggalakkan wanita yang menjadi model tu bergaya dan posing maut lagi di masa akan datang, menyeksa batin lelaki-lelaki yang masih belum dapat kahwin dan bermacam-macam dosa lagi.

sumber: unikversiti.
p/s: porno pon mcm dadah jgk kan~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...