Sunday, May 22, 2011

Alahai~ basikal sperma


Pergh.,basikal berbentuk sperma ni ada di Denmark. Bentuk dia yang sangat kretif ni menyebab kan dia berbeza sikit la dari basikal-basikal yang lain. Sebenarnya basikal ni digunakan bagi tujuan penghantaran sample-sample sperma ke BANK SPERMA di Denmark. 

Mengapa basikal ni sangat istimewa dan digunakan untuk tujuan penghantaran?
Okeh~!, sebenarnya basikal ni dilengkapi dengan sistem cooling seakan peti ais yang mampu membendung sel-sel sperma yang dihantarnya dari rosak ketika sepanjang perjalanan. Preety cool huh?

korang tengok la gambar basikal ni~









cool kan?

p/s: Kalau korang ada info-info menarik yang hendak dikongsi, sila postkan di Alahai~

4 comments:

burhan al-hilmi said...

haha..comel pulak tgk basikal tu..
kat malaysia pun ada bank sperma kan..rasa mcm pernah dgr je..

hyemynameisrasyid said...

@burhan al-hilmi
hehe.,dapat konvoi pakai basikal ni best kan.,hehe
emm.,pasal tu aku xdapt nk sure la.,rsenya ada.,

EmmaSafa said...

ewwww!!!

hyemynameisrasyid said...

@EmmaSafa:
^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...