Monday, May 16, 2011

Alahai~ Bangga nya aku sebagai rakyat malaysia

Dengar cerita ron 95 nak naik harga~
ok, so.. bersiap sedialah dengan harga yang baru.,yeah!! cayalah.,
vespa aku pon memang suka kalau disuap minyak mahal-mahal ni, plus pulak 2T terbaik dari ladang habaq hang., laju la vespa aku lepas ni, yela kan, pakai minyak mahal~



Ala, xpe la,. minyak je pon kan. Kalau mahal sgt sampai tahap aku tak mampu(aku la, korang aku tak tau), naik kuda je la pegi kelas, pegi mana-mana pon. Smart kot, sampai je direct ikat tali kuda kat pokok, pergh~
-bakal kuda aku ni-
well, ni ada info sikit pasal minyak untuk korang-korang yang sememangnya akan naik minyak membacanya:





Malaysia
Harga Petrol : RM 2.90
Malaysia pengeluar ke-27 di dunia.

Qatar
Harga Petrol : RM 0.75
Qatar pengeluar ke-22 di dunia.

Oman
Harga Petrol : RM1.00
Oman pengeluar ke-28 di dunia.

Egypt @ Mesir
Harga Petrol : RM 1.06
Egypt pengeluar ke-29 di dunia.

Iran
Harga Petrol : RM 0.35
Iran pengeluar ke-8 di dunia..

sumber-Dppk Klang on fesbuk~

p/s: tak nak komen apa2, kome tengok, kome pikir~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...