Wednesday, January 4, 2012

Alahai~ Misteri imej sorang pompuan guna telefon bimbit pada tahun 1926.(video)


Imej sorang pompuan misteri dalam filem The Circus lakonan pelawak yang terkenal ,  Charlie Chaplin pada tahun 1928 mencetuskan misteri apabila pompuan tu dilihat berbual dengan menggunakan sebuah telefon bimbit bersaiz kecil di telinganya. Preety cool huh?

Kebetulan? atau pompuan tu buat-buat macam dah ada telefon bimbit time tu..
Dalam imej tu, takde sape pun yang berada berhampiran dengannya melainkan sorang lelaki berpakaian sut yang berjalan di depannya.


Lebih pilik bin ajaib, lenggok tubuhnya ketika bercakap seorang diri kelihatan sama dengan gaya orang yang berbual menggunakan henpon.

Penemuan itu dikesan oleh sorang mamat yang minat menyimpan koleksi filem old skol yang bernama George Clark.

Sejak penemuan tu, mamat ni menunjukkan filem tersebut kepada lebih 100 orang namun takde sape yang dapat memberikannya penerangan yang meyakinkan berhubung gelagat wanita berkenaan.

bawah ni aku sertakan video tu~

p/s: kebetulan ke?

8 comments:

ZYASH said...

Ada pintu masa hadapan mcm doremon ker??

hyemynameisrasyid said...

@ ZYASH:
hehe.,xpon ada bete "flying de lorean" dalm citer back to the future

linda a.k.a ibusumaiyah said...

alaaa....tak leh tgk vedio tu ..maklum lah server gomen....camni la..

Tapi cam curious laaa....

EmmaSafa said...

scary!!

hyemynameisrasyid said...

@linda a.k.a ibusumaiyah:
ala.,hehe
em.,itu le pasal.,

hyemynameisrasyid said...

@EmmaSafa:
hehe.,scary movie.,
misteri~

Terbang Bersamaku said...

tak dpt nak tgo videonye...huhu

hyemynameisrasyid said...

@Terbang Bersamaku:
aik.,knape xdpt tgok ek?
sbb sy try ok lagi.,
mybe utube ni problem kot.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...