Wednesday, May 18, 2011

Alahai~ Perempuan dibenarkan Melancap di Pejabat

-gambar ni sekadar hiasan-

Aku pon tak tau apa nak jadi ngan dunia sekarang. Benda-benda macam ni pon boleh diluluskan oleh undang-undang di negara diorang. Yup, mungkin sebab diorang bukan beragama ISLAM, tp kalau difikir-fikir kan balik, mana letaknya maruah sebagai seorang wanita or sebagai manusia. Dah macam binatang dah. Undang-undang pelik-pelik~


Seorang wanita, Ana Cararian Bezerra berumur 36 tahun dibenarkan secara SAH untuk melancap ketika bekerja dan melihat porno pada komputer kerjanya. Keputusan itu juga telah dikeluarkan oleh seorang hakim mahkamah di Brazil.

Ana Cararian Bezerra ini berjaya membuktikan dia menderita akibat ketidaksinambungan hormon dan kimia dalam tubuhnya yang menyebabkan dia sentiasa gelisah dan hypersexuality. Oleh kerana itu, prestasi kerjanya akan menjadi teruk dan satu2nya cara ia dapat melegakan kegelisahannya ialah dengan MELANCAP.

"Saya menderita dengan begitu teruk hinggakan saya terpaksa melancap 47 kali sehari. Ketika itulah saya meminta bantuan, saya tahu ia tidak normal" katanya.

Doktor juga telah memberikannya satu ubat penenang untuk mengurangkan keperluannya untuk melancap itu daripada 47 kali sehari ke 18 kali sehari (tak tau malu punya pompuan). Walau bagaimanapun, Ana Bezerra ini secara sah berhak untuk melancap dan menggabungkan kerjanya dengan kerseronokannya.

Sumber asal- Syafiq Sora~(jenguk2 la blog dia, byk artikel best-best)

p/s: kita orang islam.,ingat!

10 comments:

Fiza Velnisa said...

hahah..bengong...

Red said...

perempuan melancap macamana.???? o.O

hyemynameisrasyid said...

@fiza velnisa;
hehe.,plek kan?

hyemynameisrasyid said...

@RED:
haha.,mana aku tau dow.,ko try la tye mana2 pmpuan klo2 diorg rela utk gtau.,hahah~!

wanda said...

satu benda yang tak masuk akal..

hyemynameisrasyid said...

@wanda
yep.,agak la kan,.tapi itu yg belaku kt luar negara.,ntah la.,diorg ni dh mcm binatang sket gaya hidupnya., jgn kt mlaysia jd cmni dh la.,eii, idak le teman~

EmmaSafa said...

dulu kn pernah ad org mntak pompuan bley berbogel kt public...xsilap brazil gak kn

hyemynameisrasyid said...

@emmasafa:
ohh ek.,xtau plak kt mne.,dan xdpt sure kn.,xfollow up pon pasal tu.,sbb xde blog lg kot mse tu.,ehehehe~

burhan al-hilmi said...

wow..47 kali sehari?..banyak betul air..
tp jauh pulak brazil..ish2..

hyemynameisrasyid said...

@Burhan Al- hilmi:
hehe.,air ke yg keluar? smpai 47 kali bukan air la kot.,
haha! kalau dekat ape la ko nk buat kn.,hehe
btw.,thanks u all for read^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...