Thursday, October 11, 2012

Alahai~ Hantu penanggal

Aku jumpa gambar ni dalam blog orang lain. Banyak yang cover cerita pasal ni, aku pon copy je la masuk ke sini. Aku tak teror sangat pasal Hantu-hantu or benda-benda seangkatan dengan nya. Aku pon tak sure sejauh mana kebenaran gambar ni tapi, kalau mekeme nak tengok rupa penanggal, ha ini le ghupenyeee~~~


Makhluk Penanggal ini berjaya ditangkap oleh penduduk di Kuala Kangsar, Perak. Gambar hantu penanggal ini menyerupai ciri-ciri hantu yang dikatakan sebagai 'Hantu Penanggal' dengan isi dalam perut yang kelihatan, paru-paru dan tali perut jelas dapat dilihat dalam gambar ini.

Dulu hot pasal video orang tangkap penanggal kat dlm youtube, tapi aku tengok mcm tipu je. Ntah la. Susah nak decide kebenaran benda-benda mcm gini, Mainan Syaitan untuk mensyirikkan kita.

Kalau nak tau info pasal penanggal ni, Klik SINI. (aku malas plak nak letak kat sini, panjang)
p/s: Astaghfirullah hal azim, masih ada lagi manusia yang menggamalkan syirik kepada Allah swt.

Klik 'like' cepat. Kalau tak i follow u. hehehe~

4 comments:

lalala said...

yang gambar tue betul ke? betul ke kat taiping?

hyemynameisrasyid said...

@lalala:
dey sunna rilley?
kuala kangsar la.,bukan taiping.,
tak tau le aku.,aku pon cilok je.,

kak tie said...

akak pun ada terdgr gak ttg hantu penanggal ni...seram

http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/10/letak-anak-patung-di-bumper-keretaapa.html

hyemynameisrasyid said...

@Cik Tie@Akak :
dengar xpe kak.,jangan nmpk je.,haru.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...