Monday, September 19, 2011

Alahai~ Video bagaimana melahirkan Anak (kalau geli jangan tengok)

Korang pernah tengok orang melahirkan anak
kat bawah ni aku jumpa satu video cara bagaimana orang melahirkan anak. Tapi kalau korang jenis takut darah, geli or hati lembut, aku nasihat kan korang jangan la gatal-gatal nak tengok ok,.

Lets look and learn bebeh~



jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri (tiba-tiba aku teringat rancangan tu)

p/s: sesungguhnya melahirkan zuriat itu adalah satu tugas yang sukar dan melibatkan nyawa.,oleh itu, hargailah jasa ibu anda.







4 comments:

Terbang Bersamaku said...

Huhuhu..Igattkn betul2 td..tperanjat, alau lahir2 jer anak dah besar camgtue...hhehehe...

ZYASH said...

Mcm haram jer video ne...huhu...

nelly said...

haha .lawak !

Novelgurl said...

alorh ~ x bleh tgk pun =.="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...