Sunday, October 9, 2011

Alahai~ Jantina perempuan tiba-tiba bertukar jadi jantina lelaki


Seorang bapa terpaksa men'transfer'kan anaknya kesekolah kanak-kanak lelaki setelah mendapati anak yang lahir sebagai perempuan yang dikenali sebagai Uhud tetiba bertukor jantina kepada lelaki. Di negara telok ni, sekolah diorang berasingan mengikut jantina. Berita ini diketahui oleh bapanya yang terkezut menyaksikan sendiri perubahan organ anak dia yang pada awalnya mengadu sakit dibahagian perut dan merasa kejang dan dalam masa seminggu telah bertukar menjadi organ lelaki.


"Teman mule-mule tak caye ape yang teman nengok kan... ye la, dalam seminggu, anak pompuan teman bertukor lengkap dengan organ lelaki yang full. Yes, ini memang bebenor berlaku kepada anak perempuan teman ," 
kata Ahmed Hassan Mousa dari selatan bandar Khamis Mushait.

"Teman telah di inform sebelum tu yang Uhud takde buah dada wanita dan apabila dia sakit di bahagian abdomen beliau, doktor gtau teman bahawa dia tidak mempunyai rahim ... beberapa hari kemudian, deme kate satu organ lelaki muncul," 
katanya kepada akhbar harian Alriyadh.

Mousa berkata Uhud kini dinamakan dengan nama lelaki, Muad dan telah ditransferkan ke sekolah kanak-kanak lelaki di bandar. 

"Guru-guru beliau di sekolah perempuan memberitahu beliau sangat cerdik tapi keras kepala degil bebenor ...dan ini mengejutkan deme," katanya.

"Sesetengah orang jiran-jiran juga telah memberitahu teman bahawa dia berkelakuan seperti lelaki ...tema sendiri sedor bahawa dia selalu main dengan abangnya, bukan kakaknya."

p/s: pelik....? tapi benar~







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...