Tuesday, September 13, 2011

Alahai~ maksud-maksud disebalik bunyi Hon


1st time aku online pakai broadband. hehehehe

Finally, aku dah pon ada broadband. Router moderm aku aku tab member aku punya je. Sim plak aku tab adik aku punya. Bajet beb!

Okeh, bukan tu yang aku nak sampai kan kat sini. Sebenarnya aku nak bgtau yang lepas ni aku akan update blog ni macam dulu-dulu(kali ni betol-betol). Maksudnya setiap hari la. So, kepada yang termasuk blog ni, ter tekan or segala ter ter lagi, kerap2 kan lah 'ter' korang ke blog nih.

Orait....jom layan citer yang aku copy paste je ni~
Maksud disebalik bunyi-bunyi hon :

1 x HON PENDEK - pemandu tu nak cakap “HAI”

2 x HON PENDEK - pemandu tu nak cakap “TERIMA KASIH” atau “JUMPA LAGI”

3 x HON PENDEK - pemandu tu suruh kenderaan depan tu cepat sikit (biasanya kat traffic light time dah hijau tak reti-reti nak jalan)

1 x HON PANJANG - pemandu tu beri amaran kereta lain bahawa diorang memandu secara merbahaya dan hampir menyebabkan kemalangan

2 x HON PANJANG - pemandu tu marah “HOI!!!… BODOH XDER OTAK KE”

4 X atau lebih HON PENDEK - pemandu tu cakap ;
“TIIILAM! TIIILAM!… TILAM LAMA, TUKAR BARU.. TIIILAAAM!… TIIILAAAAM!”

p/s: thanks to fattah for this moderm.,nnt aku bagi balik ye. bila aku dh kaya..heee






4 comments:

Nur Zaheera said...

hahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha

dah -

Unknown said...

suke yg last

hyemynameisrasyid said...

@zaza:
jgn gelak byk sgt.,masuk angin kang.,hehe

hyemynameisrasyid said...

@EmmaSafa:
yep.,same goes to me.,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...