Saturday, February 11, 2012

Alahai~ Pembunuhan Junko Furuta yang kejam


Sapa yang tau pasal Junko Furuta?

~~bunyik cengkerik~~

Kisah dia berlaku pada November tahun 1988, Junko ni sorang pelajar kolej, then diculik oleh empat orang pemuda dan dikurung selama 44 hari di rumah ibu bapa salah sorang daripada empat pemuda tu. Salah sorang daripada diorang memaksa Furuta or Junko ni berbohong kepada parent mereka bahawa yang Furuta melarikan diri dari rumah dan menumpang dirumah itu dengan alasan lebih selamat. Selain tu jugak, dia juga dipaksa yang dia adalah teman wanita salah seorang daripada yang menculik beliau.

OK, jom kita saksikan rentetan penyiksaan yang Furuta hadapi sepanjang 44hari.

DAY 1: November 22, 1988:
Tanggal Nov 22, dia diculik berhampiran dengan kawasan tempat tinggalnya.
Terkurung dalam rumah, dan dipaksa mengaku dia mempunyai teman lelaki
Dirogol 400 kali bergilir-gilir.
Dipaksa menipu mak bapak kate die melarikan diri dari rumah
Berlapar kerana tidak diberi makan
Dipaksa makan lipas dan minum air kencing
Dipaksa beronani
Dipaksa berbogel di hadapan 4 lelaki
Badan dicucuh dengan lighters rokok

DAY 11: December 1, 1988:
Badan dipukul dengan teruk berulang-ulang kali
Tangan diikat pada bumbung dan bdan diguna sebagai "punching bag"
Muka pula dihadapkan ke arah lantai tanah
Hidung dipenuhi dengan darah menyebabkan terpaksa bernafas melalui mulut
Dumbbells dijatuhkan ke atas perutnya
Muntah bila cuba minum air kerana perut senak akibat dihentak pemberat
Ketika cuba untuk melarikan diri, dia ditangkap sekali lagi dan lighters dicucuh pada ketiaknya..
Minyak dituangkan ke atas kakinya, dan disuakan api terhadapnya....
Botol dimasukkan ke dalam lubang bontot, menyebabkan kecederaan teruk

DAY 20: December10, 1989:
Tidak mampu untuk berjalan kerana kaki cedera akibat terbakar
Dihentak dengan kayu buluh
Bunga api dicucuh ke dalam lubang bontot dan dihidupkan apinya
Tangan cedera dan kuku remuk akibat dihentak pemberat
Dipalu sekali lagi dengan batang golf
Kali ini, rokok pula dimasukkan dalam faraj
Dipukul dengan rod besi berulang2 kali
Sewaktu salji turun, dia dipaksa duduk di luar dan tidur di balkoni
Rod pemanggang ayam disula menyebabkan pendarahan yang teruk

DAY 30:
Hot wax dilemparkan pada muka
Kelopak mata dibakar dengan lighters
Ditikam dengan jarum pada bahagian dada
Puting di bahagian kiri dipotong dengan playar
Mentol yang panas dimasukkan dalam faraj
Pendarahan teruk dari faraj akibat dicucuk dengan ngan gunting
Tidak dapat kencing dengan baik
Kecederaan yang sangat teruk sehingga ambil masa sejam untuk merangkak turun tangga dan gunakan bilik air

DAY 40:
Merayu perogol-perogolnya "Bunuh dia terus dan selesaikan apa yang patut"

January 1, 1989:
Junko sambut New Years Day seorang diri Badan sudah lumpuh

DAY 44: January 4, 1989: 
4 Budak yang merogolnya bertindak memukulnya dengan pemberat kerana "frust" alasan kalah Mahjung. Akibatnya, darah keluar mencurah-curah dari hidung dan mulutnya. Tidak cukup dengan itu, mereka mencucuhkan api lilin ke arah muka dan matanya.

Selepas itu, minyak dicurahkan pada kaki, ketiak dan perutnya dan kemudian dihidupkan api. Penyeksaan terakhir ini dilakukan selama dua jam.

Empat pemuda yang mendera Furuta itu tidak tahu kesakitannya dan mereka menganggap beliau berpura-pura mati. Mereka menyembunyikan mayatnya di dalam sebuah silinder 55 gelen penuh simen dan buang di Koto, Tokyo. Akhirnya, mereka berempat dapat ditangkap dan dipenjarakan, tetapi identiti mereka dirahsiakan daripada orang ramai.



Kisah yang kejam ni memang benar-benar berlaku dan telahpon dilakonkan kembali dalam filem yang bertajuk "Schoolgirl in Concrete". Boleh tengok kat Youtube.

sumber- FACEBOOK dan KARI NGERI

p/s: sesungguhnya pengiksaan bagi sesiapa yang melanggar suruhan Allah amatlah pedih di akhirat kelak.

4 comments:

Terbang Bersamaku said...

masa dia kena culik tue, sy masih bayi lagi...

kejamsungguh kan org yg buat mcm tue...

hyemynameisrasyid said...

@ Terbang Bersamaku:
oh ye ke? sy plak belum lahir lagi.,hehe
em.,orang tp kejamnya mcm bukan manusia.,

Mardhiah Razally said...

rasa nak muntah baca entry ni!

hyemynameisrasyid said...

@ Mardhiah Razally:
kejam kan.,aish.,manusia apakah ini.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...