Sunday, April 24, 2011

Alahai~Benda yg menyebabkan aku benci fesbuk kekadang



benda ni sgt memenuhkah aku punya notification.,
aku pon xtau bnda apa ni.,yg lebih memelikkan, walaupon kita x klik application or invitation tu, tp nama kita turut tersenarai sbgai peng"sent" invitation kpd rakan2.,mybe virus baru fesbuk kan.,sbb sbelum ni ada gak bnda2 yg seumpama dgn invitation or application yg annoying cmni., harap2 pihak admin fesbuk dpt la meng overcome problem ni cepat2.,sbb aku malas gak la nk delete benda2 ni.,serabut notification n apa2 lagi lah bnda2 dlm fesbuk ni.,

p/s: sori fattah.,teriklan kn fesbuk hang~

6 comments:

MomoN said...

Hawin ja fattah..mai kiqhaaa aaiiiihhhh....~

hyemynameisrasyid said...

hai.,momon ni kerap aih dok komen.,nk kena ni~

~syue syada~ said...

tula. wat nyemak je sume tu...skang pun da ag.

hyemynameisrasyid said...

@syue:
yezza.,skang cara lain plak but still spam.,kacau btol~

Anonymous said...

Hahaha. Ini antara perkara yg aku x suka slain drpd game2 yg ada. Mengacau hidup aku sungguh. kalau ada, cepat2 aku click not attending dan cepat2 taip, 'aku tiada minat untuk bersosial'. Hahaha.

hyemynameisrasyid said...

@mr thinker:
yup.,sgt2 mengacau.,mana dengan orang2 yg tag kita dgn gmbr2 duit lagi.,spam lagi.,invite game plek2 lagi.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...